+381 69 30 13 988
akademijasnage@gmail.com

ADULT TRENINZI

Akademija Snage

Na adult programu u Akademiji Snage vezbacete u grupi od 5 do 20 ljudi i u tom treningu koji traje sat vremena vecina nasih clanova pronadju sve sto trazi u jednom trenaznom programu. Treninge vode iskusni treneri koji ce vas uputiti u pravilnu tehniku izvodjenja vezbi.

Svaki dan na tabli u Akademiji Snage mozete videti novi “TRENING DANA” i to je trening koji odradjuju sve grupe. Svakog dana se trudimo da radimo na drugim motoricklim sposobnostima kako bi pokrili sve oblasti koje su zanimljive i potrebne nasim vezbacima.

UVODNI DEO TRENINGA

Vezbaci bi trebalo da dolaze 15 minuta ranije na trening i da sami odrade vezbe sa rolerima i lopticama (rolanje fascie). Ove vezbe ce vam pokazati treneri na vasim prvim casovima.

Trening pocinjemo sa statickim istezanjem i vezbama mobilnosti. Trudimo se da vezbe budu takve da pogadjaju vise regija u isto vreme. Mobilnost nam je potrebna u skocnom zglobu, zglobu kuka, torakalnom delu kicme i ramenima tako da su to regije na koje se fokusiramo.

Nastavljamo sa vezbama dinamickog istezanja i mobilnosti (fleksori, zadnja loza, ramena…) i aktivacije. Vezbe aktivacije su izuzetno bitne i nasi clanovi umeju da kazu “dosadne” ali ih ipak rado odradjuju kada znaju kakve benefite donose ovakve vezbe. Ovde spadaju vezbe aktivacije gluteusne regije i celokupnog cora. Vezbe se rade kontrolisano sa koriscenjem dijafragmalnog disanja i ne menjaju se puno. One su baza naseg programa i ono sto nasim vezbacima omogucava dugacak trenazni staz bez povreda i tegoba.

Posle vezbi aktivacije dolazi deo sa pravolinijskim ili lateralnim kretanjima ako su planirani za taj dan. Ovde se radi niz sportskih vezbe gde spada tehnika trcanja, promene pravca kao i skokova.

GLAVNI DEO TRENINGA

Odmah po ulasku u glavni deo treninga krecemo sa eksplozivnim stvarima. To mogu biti olimpijska dizanja (snatch,clean) ili pliometrija (skokovi) kao i rad sa mediccinkama gde obicno razvijamo rotacionu snagu trupa raznim bacanjima medicinki o zid, pod itd… Ovo je deo treninga gde neko savladava tehniku olimpijskih dizanja dok drugi iskusniji vezbaci pokusavaju da povecaju svoje maksimume. Eksplozivnost je odlika najboljih i najspretnijih sportista i kod nas se na svakom treningu radi na nekom aspektu vase eksplozivne snage.

Posle rada na eksplozivnoj snazi ulazimo u trening snage gde se rade odredjeni pokreti koji su planirani za taj dan. Prednji cucanj, zgibovi, sklekovi, bugarski iskoraci, benc, karike i jos mnogo toga. Na ovoj stranici ne bi stale sve vezbe koje se ovde rade ali ono sto je bitno da razumete je da u ovom delu radimo silu, snagu, hipertrofiju ili izdrzljivost. Retko kada cete raditi vezbe kao sto su biceps i triceps. Vase vreme je dragoceno i misici nemaju puno koristi od izolovanih vezbi za koje bi trening trebao da traje satima. Radimo vezbe koje stikliraju puno stvari u isto vreme. Izbor vezbi se menja u skladu sa najnovijim naucnim istrazivanjima u svetu sporta. Mi nismo klub za animaciju i igru i tesko da cemo vam dati da radite neku vezbu samo zato sto je zanimljiva i jer je neko video na youtubu. Za svaku vezbu koju izaberemo imamo dobar razlog i vas najbolji interes u vidu.

Jedna dobra napomena je da se u ovom delu treninga cesto radi jezgro kao vezba u pauzi ili medjuvezba. Treningu jezgra pristupamo ozbiljno kako bi ocuvali zdravlje nasih vezbaca. Najnoviji trendovi i izmisljene vezbe za “trbusnjake” nas ne zanimaju. Zdravlje vaseg kicmenog stuba na prvom mestu pa sve ostalo. Program za jezgro kod nas se svodi na niz vezbi antifleksije i antilaterofleksije dok snagu jezgra razvijamo u radu sa medicinkama.

ZAVRSNI DEO TRENINGA (METABOLICKI RAD)

Ovo je deo treninga koji vezbacima pored rada na kardiovaskularnom sistemu pruza i ogromno psihicko zadovoljstvo. Tu je obicno blok kardio vezbica koje se sprovode u nekom od visokointenzivnih sistema (HIIT, TABATA, AMRAP…) Ovakvi blokovi koji kod nas traju najvise do 20 minuta pokrenuce vas metabolizam i istrositi zalihe glikogena koje imate trenutno skladistene u misicima. Kiseonicki deficit koji se napravi u ovom bloku ce za vreme spavanja poceti da topi masti u vasem organizmu ako ste na nekom normalnom rezimu ishrane a laktate (upala) koje stvorimo u ovim intenzivnim blokovima cete osecati danima.

NAPOMENA

Stalno se trudimo da uvodimo promene i novitete u nasim grupnim programima u vidu novih vezbi i novih rekvizita. Kada uvodimo novitete oni moraju biti podrzani najnovijim istrazivanjima u oblasti sporta i rekreacije. Industrija animacije i zabave je nesto skroz drugacije od industrije sporta i fitnesa i verujemo da je jedna od najvecih gresaka mesati ovo dvoje kako bi se povecao broj clanova i kako bi trening bio “zanimljiviji”. Na taj nacin nastaju povrede i losi trenazni programi. Youtube treninzi, fitnes gurui i trendovi nas ne zanimaju. Mi u Akademiji Snage zelimo nasim vezbacima da pruzimo kvalitet. Vezbaci koji redovno dolaze sigurno napreduju a samim tim dobiju motivaciju za dalji rad i trening.